wtorek, 19 lipca 2011

#25 One Lovely Blog Award

Nominację do nagrody otrzymałam od sardegna, zakochanawilczyca i toska82 - za co dziękuję. Nie do końca wiem, na czym polega owa "nagroda", ale czy to ważne :P

Zasady gry:
- Na swoim blogu stwórz notkę o nominacji, podając przy tym link do osoby, która Cię nominowała.
- Napisz o sobie siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli.
- Nominuj szesnaście innych osób (nie można jednak nominować osoby, która Ciebie nominowała),
- Zostaw na ich blogach komentarz, dzięki któremu dowiedzą się o nagrodzie i nominacji.


Czego o mnie nie wiecie? Cóż:
1. Mam trzy koty i psa - sznaucera olbrzyma. Jeśli chcecie zdjęcia to mogę zamieścić w niedługim czasie :)

2. Jestem serialową maniaczką. Śledzę na bieżąco ponad 10 tytułów (w tym Fringe, Dr. House, Grey's Anatomy, Supernatural, Vampire Diaries, Chuck, Gossip Girl, The Big Bang Theory...). Z racji wakacyjnej  przerwy zaczęłam sobie Bones i How I Met Your Mother i już prawie je kończę :P

3. Studiuję informatykę na Politechnice Wrocławskiej - w październiku zaczynam trzeci rok. Ten semestr skończyłam z fenomenalną, jak na mnie, średnią 4.72. W moim przypadku im dłużej studiuję tym lepiej mi idzie :P

4. Zaczęłam uczyć się francuskiego - sama, w domu, na własną rękę. Mam już parę kursów wynalezionych w sieci, program na komputer, podręcznik. Idzie ciężko, ale do przodu.

5. Często nie potrafię się powstrzymać przed skorzystaniem z jakiejś okazji - czy to promocji w księgarni czy sklepie internetowym. Staram się z tym walczyć, ale cóż, czasem jest to silniejsze ode mnie i tyle :P

6. Ostatnimi czasy zagrywam się w grach na PlayStation3 oraz w... League of Legends. Koledzy mnie zachęcili i jakoś tak mi się spodobało. Od zawsze uwielbiałam grać w gry - od rpg przez strategie do fps.

7. Uwielbiam zespół 30 Seconds to Mars. Byłam już na ich trzech koncertach i nadal nie jest mi mało - chyba nigdy nie będzie. Zapewne kojarzycie frontmana zespołu - Jareda Leto z filmu Requiem dla snu (mojego ulubionego swoją drogą).


Do nagrody nominuję:
Alannada
Amantedeilibri
Bujaczek
Cassin
de_merteuil
Kasandra_85
Lena173
Molioo
Niedopisanie
Radiosiewka
Scathach 
Seremity
UpiornyGroszek
Varia
Viv
Zuziuchna


Pewnie większość z Was już została zaproszona do tej zabawy, ale trudno. Ci co jeszcze tego nie robili i nie mają ochoty - nie ma przymusu :)

Przy okazji informuję, że niedługo stosik i dawno obiecany konkurs.

10 komentarzy:

  1. O Boziu! Jestem pod wrażeniem takiej średniej! Też jestem fanką 30 STM i serialu Bones. No i również nie mogę przejść obojętnie obok książkowych promocji - chociaż walczę, walczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie z promocjami. Dziękuję serdecznie za nominację, choć nie grywam w takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację. każda kolejna to jeszcze większy powód do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, miłe wyróżnienie :)
    Podzielam fascynację serialami, chociaż ja częściej sięgam po historyczne klimaty ;) Plus "Czysta krew" :)
    Powodzenia w nauce francuskiego (czy też raczej bonne chance ;)). Sama się uczę tego pięknego języka i czasem jest ciężko ;) (chociaż ja jestem absolutny antytalent językowy).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję bardzo za nominację :)
    Ojejku nie wiedziałam, że też studiujesz na PWR, i jeszcze mój rocznik ;) Zazdroszczę średniej, moja jest dużo niższa :P Ale biorąc pod uwagę moje lenistwo nie jest źle :)
    Też jestem maniaczką seriali :D
    I promocje...jak im się oprzeć :D
    Ja mam w planach zacząć się uczyć hiszpańskiego..:)

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Seriale! Też je kocham :) Potrafię czasem oglądać kilka odcinków dziennie - taki wstydliwy sekret ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Fringe!! dzięki za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za zaproszenie ;) Ja także uczę się powoli francuskiego - byłam jedynie na kursie rok temu i pół semestru na uczelni (był to mój lektorat na drugim kierunku, ale zrobili płatny więc i tak musiałam zrezygnować.) Miałam średnią 4,7 na pierwszy roku na anglistyce, ale teraz na drugim już mniej. Oglądamy podobne seriale i ja także nie mogę sobie odmówić niektórych promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za naukę francuskiego, to piękny, ale i trydny język. Zamieśc zdjęcia :) Sznaucery sa piękne, ja mam maleńskiego psa.

    OdpowiedzUsuń