piątek, 28 czerwca 2013

#176 Porządki na półkach i na blogu

Na blogu ostatnio było mnie bardzo mało. Ale jestem z powrotem :) Po udanej sesji wracam do blogowania, recenzowania (czytania nie porzuciłam, ale na pisanie jednak zabrakło czasu), a także do... pracy. A więc znowu na nadmiar czasu narzekać nie będę, ale mam zamiar wyrobić sobie pewien schemat i wrzucać przynajmniej dwie notki tygodniowo. Trzymajcie kciuki, niech się uda :)
Powoli dorastam także do wakacyjnej rewitalizacji wyglądu bloga, ale na to jeszcze przyjdzie czas. Na razie małymi kroczkami: zaktualizowałam ostatnio przeczytane, a także grupy tagów na dole bloga (zamieniając Tytuły na Serie wydawnicze).

Porządki zapanowały także na moich półkach. W związku z tym mam naprawdę dużo fajnych tytułów do oddania. Pamiętajcie, aby do każdej ceny doliczyć koszt przesyłki poleconej (ok. 8 zł). Każdą książkę mogę też wystawić na allegro lub na finta.pl (niektóre już tam są).
I najważniejsze: można się targować :)

1. Marianne Curley, "Strażnicy Veridianu" (raz czytana, 12 zł)
2. Saladin Ahmed, "Tron półksiężyca" (raz czytana, 10 zł)
3. J.M.McDermott, "Dzieci demonów" (raz czytana, 10 zł)
4. Isabel Abedi, "Isola" (raz czytana, 10 zł)
5. Hannu Rajaniemi, "Kwantowy złodziej" (raz czytana, 15 zł) (SPRZEDANA)
6.  Howard E. Gibson, "To ciało Michaela Chandlera" (raz czytana, 12 zł)
7. Bartosz Grykowski, "Piąty anioł" (nowa, nieczytana, 15 zł)
8. Dorota Terakowska, "Tam, gdzie spadają Anioły" (raz czytana, 12 zł)
9. John Lutz, "Seryjny" (nowa, nieczytana, 20 zł)
10. Krzysztof Spadło, "Marzyciele i pokutnicy" (nowa, nieczytana, 15 zł)

11. Paolo Bacigalupi, "Nakręcana dziewczyna" (raz czytana, 15 zł) (SPRZEDANA)
12.Robert Rankin, "Dziewczyna płaszczka i inne nienaturalne atrakcje" (raz czytana, 12 zł)
13. Karen Traviss, "Ostatni z Jacinto" (nowa, nieczytana, 23 zł)
14. Nina Blazon, "Władczyni snów" (nowa, nieczytana, 18 zł - finta) (SPRZEDANA)
15. Kevin Hearne, "Na psa urok" (nowa, nieczytana, 20 zł) (SPRZEDANA)
16. Jenna Burtenshaw, "Wintercraft" (nowa, nieczytana, 18 zł)
17. Jakub Żulczyk, "Zmorojewo" (nowa, nieczytana, 20 zł)
18. Piotr Patykiewicz, "Rajskie zorze" (nowa, nieczytana, 15 zł)
19. Dawid Kain, "Punkt wyjścia" (nowa, nieczytana, 17 zł)
20. Bradley P. Beaulieau, "Wichry archipelagu" (raz czytana, 15 zł) (SPRZEDANA)

21. Gary Marcus, "Prowizorka w mózgu" (nowa, nieczytana, 20 zł)
22. Mark Lilla, "Bezsilny Bóg" (nowa, nieczytana, 25 zł)
23. Józef Hen, "Dziennik na nowy wiek" (nowa, nieczytana, 30 zł)
24. Conor Costick, "Epic" i "Saga" (raz czytane, w dwupaku 25 zł)
25. Michael Grant, "Bzrk" (nowa, nieczytana, 16 zł)
26. Mitsukazu Mihara, "Balsamista tom 2" (nowa, nieczytana, 17 zł)
27. Liliana Bodoc, "Saga o Rubieżach Tom 1" (egzemplarz recenzencki, raz czytana, 12 zł - finta(SPRZEDANA)
28. Romuald Pawlak, "Inne okręty" (raz czytana, 12 zł - finta)
29. L.J. McDonald, "Walka Sylfa" (raz czytana, 15 zł)
30. Jerzy A. Wlazło, "Kot Syjonu" (raz czytana, 13 zł) (SPRZEDANA)

31. Andrzej Tuchorski, "Rezydent wieży Księga 1" (raz czytana, 13 zł)
32. Jonathan Stroud, "Herosi z Doliny" (raz czytana, 15 zł - finta)
33. Judy Blume, "Opowieści z wakacji" (nieczytana, 10 zł - finta)
34. Zimmermann & Zimmermann, "Matma+stres=miłosne kłopoty" (nieczytana, 10 zł - finta)
35. Wolf Haas, "Kostucha" (raz czytana, 10 zł - finta)
36. Anna Starobiniec, "Szczeliny" (raz czytana, 10 zł - finta)

Książki można obejrzeć także w galerii na mojej stronie na fb: link. Kontakt na adres e-mail: immora.fray[at]gmail.com, gdzie [at]=@, w prywatnej wiadomości na fb, lub w komentarzach - jak kto woli :)

Pomóżcie mi wyczyścić półki!

6 komentarzy:

  1. Dużo tego :)
    Wybacz, ale ja się nie skuszę na nie :( Mam dużo nowych książek, bo wujek mi podrzucił. Prowadzi bibliotekę, i często dla mnie też zamawia :D
    Mam teraz ok. 20 tytułów, więc sam mam dużo roboty :D
    Udanych wakacji :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niestety ten sam problem, co ty, że nie wiem, co począć z nadmiarem książek, dlatego niestety też nic nie kupię od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka ciekawych tytułów widzę, które mogłyby mnie zainteresować :)
    pomyślę, jak coś, dam znać
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    magicznyswiatksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na fincie 110 punktów i chciałabym zrezygnować z tego serwisu i pobrać coś za całą pulę. Czy byłabyś skłonna wystawić "Tam, gdzie spadają Anioły" za tą liczbę punktów? Czy to za mało? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mało... Przeliczając punkty fintowe na złote wychodzi 9 zł, a jeszcze do tego przesyłka...

      Usuń