niedziela, 21 kwietnia 2013

#168 Liebster blog + moje koty!

Zespół z bloga Funtastyka wytypował mnie do nagrody Liebster Award. Normalnie raczej bym odpowiedziała na pytania w komentarzach, ale że są całkiem pomysłowe, a ekipa tak miła, mając chwilę czasu odpowiem na nie tutaj.

Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.





1. Na bezludną wyspę Biblia czy "50 twarzy Greya"? Uzasadnij. 
Chociaż pod względem treści mimo wszystko wolałabym Greya, to większa objętość Biblii mogłaby się przydać do naprawdę różnych celów.

2. Co do poczytania lub pogrania podrzuciłabyś ks. Natankowi na prezent gwiazdkowy?
Dark Souls :D

3. Czy twoim zdaniem literatura potrzebuje pulpy?
Czy potrzebuje to nie byłabym tego taka pewna, ale pulpa jest i będzie, bo być musi.

4. Był Harry Potter, Zmierzch, teraz Grey- jakie dzieło/zjawisko stanie się kolejnym hitem popkultury?
Obecnie obserwujemy manię na młodzieżowe powieści dystopije/postapokaliptyczne... Ciężko mi określić kolejny kierunek "manii". Fajnie by było, gdyby nastąpił powrót do klasyki.

5. Słuchasz muzyki czytając? Jeśli tak, to jakiej?
Zazwyczaj słucham, chociaż czytając jej nie "słyszę". W głośnikach/słuchawkach zazwyczaj grają mi zespoły alternatywnego lub progresywnego rocka.

6. Ekranizacje- najpierw czytasz książkę, potem oglądasz film, czy odwrotnie?
Staram się najpierw przeczytać książkę, ale czasami mi to nie wychodzi. Zazwyczaj po obejrzeniu filmu już do pierwowzoru niezbyt mnie ciągnie.

7. Dlaczego jeszcze nie masz kota? (każdy wypowiadający się w internecie musi mieć kota, jeśli masz, opisz bestię)
Mam kota, a nawet trzy. Kiedyś obiecałam, że dam ich foty i chyba wykorzystam tę okazję :) Ledwie pamiętam czasy, w których w moim domu nie było choćby jednego kota. Miałam wtedy z 6 lat. Później towarzyszyły mi już zawsze, razem z psami, których obecnie posiadam dwa. Ale miało być o kotach :

Grubcio:


Czaruś:


Brutus:


8. Jaka książka/gra/ film/serial najbardziej zaskoczyła cię w roku 2012? (niekoniecznie pozytywnie)
Książka - "Trzeci brzeg Styksu" (na pewno coś jeszcze, ale nie pamiętam).
Gra - "To The Moon"
Serial - "Dexter". Ah ta końcówka 7 sezonu!

9. Tradycyjna książka, czy ebook na czytniku?
Tradycyjna książka. Może niekoniecznie z wyboru, ale po prostu mam stosy książek i nie kupię sobie czytnika, póki choć trochę ich nie nadrobię. Do tego słucham ostatnio audiobooków, nie wyobrażam już sobie bez nich drogi do/z pracy.

10. Najbardziej marudne środowisko w blogosferze to...?
Przykro to pisać, ale chyba jednak blogerzy książkowi. Nasze niekończące się dyskusje w pewnym temacie na pewnym portalu to rozrywkowa lektura, ale jednocześnie właśnie uświadamia, jak bardzo jesteśmy podzieleni.

11. Z czego nie dałoby się zrobić książki? (Jeśli jednak ze wszystkiego się da, to opisz dlaczego)
Z kota.

Nie wiem, kto już bawił się w "Liebster blog", dlatego nie nominuję nikogo, ale zachęcam do odpowiedzi na powyższe pytania każdego, kto ma na to ochotę. Można nawet w komentarzach poniżej.

15 komentarzy:

  1. Też napisałem w 11, że z kota :p Ponoć wystarczy go wypatroszyć czy coś takiego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo poprzednim pytaniu z kotami ta odpowiedź aż się sama nasuwa na usta :D

      Usuń
  2. Jak już obejrzę film, to zwykle nie mam ochoty czytać książki- w końcu znam wszystkie główne zwroty akcji, rozwiązania fabularne, itd... Ale są wyjątki, głównie wtedy, kiedy film i książka są ze sobą bardzo luźno powiązane, powiedzmy że jak w przypadku Wiedzmina

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie 11 jest Cavy, a on ma poważne skrzywioną psychikę i prawdopodobnie ze wszystkiego zrobiłby książkę ^^

    Koty boskie! Bo to koty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No mam nadzieję, że z kota akurat nie, nawet jeśli by się dało :P

      ^^

      Usuń
  4. Cudne koty! *_* Czy ten ostatni jest krzyżówką z norweskim leśnym albo jakimś podobnym gatunkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jest to pewne, bo wraz z Czarkiem są braćmi, a podobieństwa nie widać żadnego :) Ogólnie to dwie znajdy, więc nie da się wyśledzić pochodzenia. Ale też tak właśnie stawiałabym na pochodzenie od norweskiego leśnego :)

      Usuń
  5. Zakochałam się w Twoich kotach, są prześliczne :)
    Czy Brutus to jest norweski leśny? Bo tak troszkę wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe on z Czarkiem są braćmi :D Dwie znajdy znalezione w lesie, więc nic nie wiadomo o rodzicach. Ale też tak podejrzewam, że miał babcię-norweską leśną :)

      Usuń
  6. Jeeeeeeeeeeejku! Są cudowne! Kocham koty, po prostu kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne kociaki. Ten pierwszy wygląda jak moja Luna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, wiedziałam że Miłośniczka to napisze ;-) A że podobny do Luny, automatycznie podobny i do mojej Samiry ;-) Fantastyczne zwierzaki, sama też mam 3 i za nic w świecie bym ich nie oddała :-)
    Odpowiedzi oczywiście też bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko jakie śliczne 8) Brutus jest taki śliczniutki, że nie mogę!
    Też takie chcę :D

    http://to-wonderland-olcik.blogspot.com/ <---dopiero zaczynam, ale może przypadnie ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń