środa, 28 listopada 2012

#133 Konkurs - złap 33 333!

Dawno nie dzieliłam się książkami - trzeba to zmienić! A, że przekroczyłam już barierę 30k odsłon, zapraszam Was do złapania tej 33 333 odsłony

Regulamin:
1. Konkurs organizuję ja, Immora, właścicielka bloga My-fantastic-books.
2. Trwa on do momentu, w którym przekroczę 33 333 odsłon i ktoś wyśle mi zrzut ekranu z potwierdzeniem złapania tej liczby na liczniku.
3. Zrzut ekranu wysyłajcie na adres: immora.fray@gmail.com
4. Nie musicie obserwować mojego bloga, ani lubić mnie na fejsie, ale byłoby mi miło :) 
5. Jeśli chcecie, to poniżej jest banner, którym możecie poinformować o konkursie na swoim blogu i przyśpieszyć jego zakończenie:


6. Zwycięzca może wybrać sobie jedną z książek widocznych na bannerze ("Kot syjonu", "Rezydent wieży. Księga 1", "Dziewczyna Płaszczka i inne nienaturalne atrakcje", "Wichry archipelagu", "Zdrada").

I to tyle :) Ta liczba i tak prędzej, czy później by nadeszła, więc chętnie z jej okazji kogoś nagrodzę. Czekam także na odzew, czy taka forma konkursu Wam się podoba?

20 komentarzy:

  1. No to przystępuję do łapania , tylko muszę mieć przy sobie zawsze coś do uwiecznienia tej ulotnej chwili:) Teraz jest 30414 ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam :)Teraz jest 30420

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się jeszcze zapytać czy zdjęcie zrzutu wklejać tu w komentarzach?

      Usuń
    2. Trafne pytanie, zapomniałam sprecyzować :) zrzut wysłać do mnie na maila proszę, dodałam adres w punkcie 3.

      Usuń
  3. Pewnie, że się podoba, jest 30457, zaraz to sobie wszystko przekalkuluję i wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej fajna forma konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na konkurs. Bardzo mile wspominam Dziewczynę Płaszczkę, uśmiałam się jak dzika. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkursik. Gratuluję przekroczenia tak wysokiej liczby odsłon! Jest co świętować ;)) Będę polować, zobaczymy czy się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie ciężko złapać licznik, ale spróbować zawsze można :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Forma konkursu jest fajna,ale może się też okazać, że licznik złapie osoba, która o konkursie nie będzie wiedziała i co wtedy :D? Ja wymyśliłam taki konkurs, ale na komentarze i np. 1000, 2000, itd. były nagradzane. Wtedy to Ty wiesz, kto jest zwycięzcą i ta osoba nieuniknie nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie dałam licznik do góry, żeby nie przepadło ;) Najwyżej nagroda przejdzie na 44 444 :P Ale mam nadzieję, że się uda, jak nie to wtedy coś pokombinuje z tą formą :)

      Usuń
  9. Tera tylko byle nie przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł. Będę częściej wpadać, a nuż się trafi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 31,561 już tylko około 2 tyś i jesteśmy w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzcy... a było tak blisko (miałem 33332 i 33334 :-) ). To była dobra walka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też walczyłam do końca!
    To dziwne, Slavkoyama, ale też miałam 33 334 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo ja tak sobie myślę, że przy odświeżaniu strony niekoniecznie zwiększa się licznik. Otworzyłem zaraz po sobie kilka stron z tego bloga i miałem ten sam licznik na nich. Myślę, że to bardziej zlicza kliknięcia/wejścia z różnych przeglądarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, czego nie przewidziałam, przyznam szczerze, i takim właśnie cudem otrzymałam dwa poprawne zrzuty ekranu... :) Ale o tym jutro!

      Usuń