sobota, 29 października 2011

#41 Stosik trzeci :)

Oto przed wami stosik październikowy! Nie są to wszystkie książki, które chciałabym Wam zaprezentować. Poczekajcie jednak tydzień, a mam nadzieję pojawią się tu moje wczorajszo-urodzinowe (i nie tylko) nabytki :) Coby nie przedłużać oto dzisiejszy stosik:
Stosik leżący:
1. Alistair Reynolds "Arka Odkupienie Tom II: Wyścig" - pierwszy tom Arki już mam, więc powolutku będę kompletować sobie całą serię... Książkę zamówiłam za punkty na stronie Kompanii Graczy.
2. George R. R. Martin "Gra o Tron" - to chyba zrozumiałe... :)
3. Bradley P. Beaulieu "Wichry Archipelagu" - do recenzji od Prószyński i S-ka dla StrefyRPG.
4. Karl Schroeder "Słońce Słońc" - nabyta za bachele na Bachanaliach 2011 ;)
5. Paweł Matuszek "Kamienna Ćma" - z Kompanii Graczy.
6. Tony Gonzales "Eve. Era Empireum" - do recenzji z nakanapie.pl

Stosik stojący:
7. Kami Garcia, Margaret Stohl "Istoty Ciemności" - do recenzji od StrefyRPG [recenzja]
8. Charles Yu, "Jak przeżyć w fantastycznonaukowym wszechświecie" - do recenzji od portalu Kobieta20  [recenzja]

Przy okazji, zapraszam do zajrzenia do podstrony Sprzedam/wymienię (jestem otwarta na propozycje z fantastyki, a w szczególności z science-fiction :)) oraz do przeczytania moich recenzji w serwisie strefaRPG:
1. Deus Ex: Human Revolution
2. Dungeon Siege III

A już niedługo na blogu recenzje Namiestniczki i Wielkiej Inwersji! :)

17 komentarzy:

  1. Gratulację, bardzo ładny stosik.

    Widzę, że "Wichry..." pojawiają się ostatnio u każdego ;) Do "Gry o Tron" się zabieram i zabieram, pewnie w przyszłym roku kupię całość serii hurtem ^^ "Słońce słońc" to bardzo dobry wybór, na pewno nie pożałujesz. "Eve" ma bardzo przyjemną okładkę, która kusi. Żeby jeszcze nie to, że jest oparta na grze to poważnie bym się zastanowił, ale być może Twoja opinia coś w tej sprawie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gra o tron" i kolejne tomy to chyba najlepsze fantasy, jakie kiedykolwiek czytałam. ;) Za "Wichry" wkrótce się zabiorę, "Słońce słońc" to bliżej nieokreślona przyszłość, a co do reszty to na razie nie planuję zakupu. Choć "Kamiennej ćmy" jestem ciekawa, tak więc czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie "Kamienna Ćma" ostatnio wpada mi w oko to tu to tam, więc na dobrą sprawę recenzja mile widziana, może mnie zachęci ;)

    No, no kolejny, a mój blog kiedy obrobisz Aleksandro? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się też co krok potykam o wpisy nt "Kamiennej Ćmy" i to ze strony osób, których czytelniczy gust sobie cenię, pewnie więc warto po to sięgnąć :)

    W ogóle widzę tu kilka innych znanych tytułów też :)

    Harashiken, u mnie się "Wichry" nie pojawią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Harashiken Mam nadzieję, że właśnie "Wichry..." mnie nie rozczarują, skoro się tak u każdego pojawiają :) Kamienna Ćma bardzo mnie intryguje, z zewnątrz wygląda świetnie :D
    Słońce Słońc z kolei podejrzewam, że idealnie wpasuje się w mój gust, a przynajmniej taką mam nadzieję.
    Eve już zaczęłam i również wygląda świetnie, zobaczymy jak będzie dalej :)

    @Aleksandra Właśnie dlatego w końcu muszę się za "Grę o tron" wziąć ;) Mam nadzieję, że recenzje wyjdą w miarę szybko :)

    @Karodziejka Ja już miałam dość potykania się i w końcu mam ją na własność ;] Podzielę się wrażeniami i mam nadzieję, że będzie warto sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik! "Istoty Ciemności" mam nadal w stanie niedoczytania. Zazdroszczę Gry o Tron!!!
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Nie nie ma tu wprawdzie UW, ale i tak mi się ogromnie podoba! :)Podziękowałabym tylko za Istoty - bo recenzję już czytałam ;), oraz za Yu i Matuszka - bo mam :) Reszta świetnie wyglądałaby i u mnie - zaręczam :)
    A te urodziny były wczoraj? Najlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Cassin Istot Ciemności nie waaarto ;P Gry o tron jeszcze nie zaczęłam, ale zanim to zrobię myślę, że skompletuję chociaż parę kolejnych tomów - tak to wciąga przecież ;) Pozdrawiam również!

    @Viv Tak, wczoraj, dziękuję :D No niestety jeszcze mnie nie stać na to, żeby zacząć kompletować UW, ale może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w sumie też nie - gdyby nie "dary" recenzyjne, zbierałabym sobie pewnie latami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Alannada Dzięki :)

    @Viv Tylko trzeba to teraz przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W planach mam Reynoldsa i Martina (coś nie mogę się przekonać ostatecznie do PLiO). Resztę mam lub mnie jakoś nie interesuje specjalnie. Miłej lektury. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny stosik :)
    Coś końcówka października obfituje w stosiska małe i duże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję stosiku :)
    Najbardziej zazdroszczę "Istot Ciemności".
    Miełgo czytania !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny stosik!!! Chciałabym tyle książek!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo... porządny stos
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Istoty ciemności, zacna lekturka! ;)
    miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń