sobota, 27 sierpnia 2011

#33 Konkurs!

Nagroda:
Szczęśliwiec będzie miał do wyboru jedną z trzech książek:
Kryminał (recenzja)

 Groza

Detektywistyczne


Zadanie konkursowe:
W komentarzach pod tym postem napiszcie, którą z moich recenzji uważacie za najciekawszą i dlaczego oraz wasz adres e-mail.

Wyniki:
Osobę, do której trafi nagroda wybierze tzw. maszyna losująca 9 września. Wtedy właśnie wracam z moich długo oczekiwanych wakacji w Bułgarii ;) Możecie się zgłaszać do godziny 16. Wyniki wraz z małym podsumowaniem wypowiedzi ogłoszę w ten sam dzień około 18. 


Przy okazji chciałabym się pochwalić moją wygraną na blogu Roberta 'przynadziei' Notatnik kulturalny.
Prawda, że fajna paczuszka? ;) Zapraszam na bloga Roberta, czai się tam kolejny konkurs, w którym tym razem można wygrać audiobooka.

Powodzenia! :)

9 komentarzy:

  1. Twoich recenzji jest sporo, ale jedną z tych która podobała mi się najbardziej jest o "Melancholii sukuba". Jest trafna, wnikliwa i o jednej z moich ulubionych książek.
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem stałą bywalczynią tego bloga od jego początków, więc sięgnę do ostatnich recenzji. Spodobała mi się najbardziej opinia książki: Piękne Istoty. Bez ściemy, prosto z mostu wyłożyłaś, dlaczego Ci się ta książka nie podobała i o co w niej tak naprawdę chodzi - czego można się po niej spodziewać. Sama chciałabym pisać takie recenzje :)

    E-mail: marta_kusz@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przypadła mi do gustu Twoja recenzja "Błogosławieni, którzy pragną". Lubie Anie Holt i byłam ciekawa wrażeń po lekturze tytułu, jakiego jeszcze nie czytałam.

    sardegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wszystkich recenzji, najbardziej przekonałaś mnie ,,Błogosławieni którzy pragną''. Tak konkretnie, rzeczowo i prawdziwie ujęłaś swe osobiste odczucia, iż koniecznie musiałam sama poznać tę książkę. Tak też zrobiłam. Kupiłam, przeczytałam i w 100 % zgadzam się z twoją opinią.
    Pozdrawiam.
    krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaiste, fajna :) Miłego wyjazu życzę. Co prawda sama nie wezmę udziału e konkursie to trzymam za wszystkich kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory najbardziej przypadła mi do gustu minirecenzja książki "Kot Simona. Sam o sobie". Przede wszystkim dlatego, że jestem jego fanką i mam kota na punkcie kotów. Po za tym recenzję dobrze się czyta, jest merytoryczna.

    mój email: madziarraa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm..To ciężki wybór. Napisałaś dużo recenzji i wszystkie są świetne (swoja drogą też chciałabym umieć tak pisać)ale jedną z moich ulubionych jest recenzja książki "Gone.Zniknęli.Faza czwarta: Plaga". Kiedyś wpadły mi w ręce pierwsze 3 części tej serii po czym zapomniałam o tych książkach a twoja recenzja przypomniała mi jak ciekawe i wciągające one są oraz skłoniła do sięgnięcia po czwartą część. :)

    e-mail: madaa@onet.com.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie najbardziej spodobała się recenzja nie książki, a filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część II". zwróciłaś w niej uwagę na to wszystko co i mnie w nim zirytowało lub zachwyciło. cudowna muzyka, świetna gra Voldemorta oraz śmieszna charakteryzacja postaci na końcu :)

    varia-blog@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza konkursowo: widzę, że już wróciłaś z wakacji, czekam na wrażenia z Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń